Přeskočit na hlavní obsah

♥TIPY NA SERIÁLY♥ (moje TOP seriály)

Ahoj všem, dnes vám přináším článek z trochu jiného soudku. Měla jsem chuť vytvořit článek o mých oblíbených seriálech. Seriály miluju, je to pro mě neskutečný relax a asi není den, kdy bych si aspoň jeden díl nějakého seriálu nepustila :D. Což je možná trochu ostuda a známka toho, že nedokážu trávit svůj volný čas nějakými smysluplnějšími aktivitami. Ale každý máme to svoje...🐑. 

PRETTY LITTLE LIARS

Tak tohle je pro mě absolutně TOP seriál. Zamilovala jsem se do něj již od prvního dílu a je to moje závislost.  Jedná se o drama, které vysilá stanice ABC. Seriál je natočený podle stejnojmenné knížní série od Sary Shepard. Vše začne zmizením jedné z pěti dívek. O rok později, kdy se najde její tělo, začnou ostatní čtyři dívky dostávat vyhružné zprávy od někoho, kdo se podepisuja "A". Seriál má již 7 serií a další série startuje už za 33 dní. Takže pokud tento skvělý seriál ještě nesledujete, určitě na něj mrknětě :-).


GILMOROVA DĚVČATA

Další z mých oblíbencýh seriálů. Kdo by neznal Lorelai a Rory a jejich každodenní trable. Pro mě je to tak trochu nostalgický seriál, protože jsem ho sledovala, když jsem byla v mých teen letech (momentálně je mi 21), kdy ho vysílalí tuším na TV nova :D. Já si ho pouštím opakovaně. Většinou dokoukám do posledního dílu a jedu znovu 😀. Říkám si jestli je to úplně normální, ale já tenhle seirál prostě miluju. Momentálně mi tu hraje jako klusa :D. Na podzim byli představeny další čtyři díly, které měli celý seriál uzavřít. Co jsem četla na sociálních sitích, bylo spoustu díváků zklámáných. Já jsem za toto pokračování ráda..sice ty nové díly nebyly tak super jako ty staré, ale i tak se mi to líbilo :)).  Seriál je doprovázený spoustou vtipných hlášek. Pokud jste tedy nikdy nezkoukli seriál od začátku až do konce...určitě doporučuji! Je to skvělý seroš na odreagování..😊


THE VAMPIRE DIARIES

Tento seirál už je sice pár dní v seriálovém nebi, ale pro mě to byl jeden z nejolíbenějších seirálů vůbec. Myslím, že ho opět většina z váš zná. Již podle názvu je jasné, že se jedná o seirál kde hlavní roli hrají upíři..dále pak další nadpřirozené bytosti jako jsou čarodějnice, vlkodlaci a tak dále..Takže pokud je tohle téma "vaše" a seriál jste neviděla, určitě doporučuji! Seriál je samozřejmě plný romantiky, lásky, ale jsou tam také smutné momenty. Jak bylo řečeno na konci seriálu...tento seriál je jedním slovem EPICKÝ! 

THE ORIGINALS

Jedná se o spin-off předchozích The Vampire Diaries. Takže pokud jste sledovali TVD a tento seroš vám unikl určitě ho omrkněte. Seriál je o původních, tedy prvních upírech vůbec. Opět se zde setkáte se vším nadpřirozeným. Já osobně miluju postavu Klause 💕😀.


ONCE UPON A TIME

Další z úžasných seriálů s nadpřirozenými a hlavně pohádkovými postavami. Seriál se odehrává v malém městěčku jménem Storybrook, kam zlá čarodějnice zaklela postavy z pohádkového světa, které si to však nepamatují, Mou nejoblíbenější postovou v tomto seirálu je Rampelník. V posledních dílej mě mírně rozčiluje postava Emmy 😀..ale i tak tento seriál miluju a moc ráda ho sleduji. 


DVA A PŮL CHLAPA

Legendární sitcom, kde je hlavní postavou zazobaný Charlie Harper a jeho chudší bratr Alan, který se objedví na prahu jeho domu v den, kdy ho jeho žena vyhodí z domu. Super seriál na odreagování. Co se mi na seriálu nelíbí jsou poslední série, kdy Charlieho Sheena vystřídal Ashton Kutcher..tyto série už za nic nestojí a úplný závěr seriálu se mi taky nelíbil. 


CHŮVA K POHLEDÁNÍ


Další skvělý sitcom, možná už trochu retro..😀. Já si ho však stále moc ráda pouštím. Krásná chůva Fran a nezapomenutelné hlášky sluhy Nilese. Pokud tedy nemáte zrovna nic na práci a chcete vypnout u nějakého seriálu..určitě doporučuji tento :))



ORANGE IS THE NEW BLACK


Seriál z prostředí ženské věznice. Hlavní postavou je Piper Chapman, která je odstouzena k 15 měsícům ve vězení. Seriál by měl být natočený podle skutečnosti. Dle mého je to trochu kontroverzní seriál, objevují se tam sexuální scény a hodně dramatické scény. Seriál má skvělé herecké obsazení! Já osobně musím mít na tento seriál náladu. Momentálně má seriál 4 série a další by měla startovat za 84 dní. 


GOSSIP GIRL


Tento seriál je také již ukončen, ale podle mě byl opravdu super. Jedná se o seriál odehrávající se v New Yorku. Seriál nás zavede do života New Yorské smetánky, ale také obyčejných lidí. Myslím, že je to takový typický holčičí seriál. 

ULICE

Tak za tento počin se trochu stydím. Ale přece jen jsem jenom člověk :D. Ulici jsem strašně dlouho nesledovala, ale před pár měsíci jsem si jí ze zvědavosti pustila..a momentálně se tam odehrává úplně drama 😀😁. Takže pokud nemáte po večerech co dělat, tak si zapněte telku a koukejte na Ulici 😎😺.



Ufff...pokud jste dočetli až sem tak vám gratuluji. Doufám, že jsem vám tímto článkem dala nějaký typ na seriál, který třeba neznáte..ačkoli většinu seirálu, které jsem zde zmínila asi většina z vás zná 😊😸.
 Možná se v nějakém z příštích článků dostanu i k mým oblíbeným filmům 😀🎬.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

WELEDA Tonující balzám na rty

Ahoj všem! :)) Dnes se spolu podíváme na zub novince od přírodní značky Weleda . Je tím tonující balzám na rty.  Se značkou Weleda nemám příliš zkušeností, ale tento balzám mě zaujal hned jak jsem ho zahlédla na internetu. Oficiální popis  Tó nující balzám na rty rose  poskytuje rtům jemnou přírodní ochranu, zanechává je krásně vyživené s jemným  růžovým nádechem  a decentním leskem. Díky obsahu  jojobového oleje  a  bambuckého másla  spolehlivě chrání a vyživuje citlivou pokožku rtů. Balzám nezakrývá přirozenou barvu rtů, podtrhuje jejich autentickou krásu a nechá vyniknout Váš individuální půvab. ( zdroj ) Jak to vidím já?  Balzám je dostupný ve třech odstínech (rose, nude a berry red). Já jsem si pořídila odstín rose. Začneme  balením  je celkem pěkné, pevné. Aplikátor je jakoby zkosený a aplikace balzámu je bezproblémová, zrcátko není v postatě potřeba :). Konzistence  balzámu je moc př ijemná, lehká a nelepí. Hydratuje celkem pěkně, ale není to

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..