Přeskočit na hlavní obsah

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem,

dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo...

Vezmeme to od nákupů v drogérce.



V dmku jsem pořídila novou pěnu do koupele od značky Balea. Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně! 
A další novinku, kterou jsem pořídila je lak na nehty💅 od Trend It Up v odstínu 020. Nádherná, pastelově modrá barvička.



Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up v odstínu 040. Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky.


Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak? 
V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty, který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar, který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..


Také jsem zavítala do Rosmanna, kde jsem pořídila svoje stálice. Pudr CityProof od NYC v odstínu 701 TRANSLUCENT. Mám druhé balení a můžu vám říct, že je to nejlepší pudr, jaký jsem kdy měla. Momentálně jsem dodělávala pudr od Catrice a to se s tímhle nedá vůbec srovnávat. Na pleti je víc vidět a tento od NYC i lehce zakryje. Takže za mě mezi pudry vyhrává rozhodně tento a rozhodně doporučuji ho zkusit! 
Dále jsem vzala můj nejoblíbenější korektor Catrice Liquid Camouflage v odstínu 010 (asi?). Mám již třetí balení a je skvělý! Když se lehce zapudruje tak nezalézá do vrásek, hezky zakryje co má a i na nedokonalosti mi vyhovuje mnohem víc než ten kalíškový. 
Poslední věc kterou jsem vzala je Make Me Brow od Essence 03 Sof Browny Brows. Je to krásný "našedlý" a přirozený odstín. Obsahuje vlákýnka, které dovyplní obočí, takže když pospíchám tak si vystačím pouze s tímto gelem. Mám taktéž asi třetí balení. Minule jsem však sáhla po nějakém, který byl už napůl vyschlý, takže na to si dávejte určitě bacha! Ale jinak za ty prachy je to skvělý kup.



Konečně jsem také mohla vyzkouše DM BOX. Nikdy mi štěstí nepřálo, ale tentokrát se dostalo i na mě. A musím říct, že boxík byl fakt nadupaný a měla jsem z něj radost a využiji v podstatě skoro vše, co v něm bylo.


V boxíku byli nějaké dobroty, vzoreček parfému, tamponu a jakési odvodňovací kůry, kterou nejspíš nevyužiju..


Co mi však udělalo větši radost jsou tyhle věcičky. Maska Pure Clay od LOREAL, kterou již používám a musím říct, že jsem nečekala, že bude tak super! 
Dále šampon Hairmilk od Nivey, který jsem zkoušela asi jen jednou a vlasy byli hezky nadýchané, nezatížené, takže ten mi taky příjde moc fajn.
Sprchový gel od Adidasu Adipure již také používám a je skvělý! Je bez mýdlových složek, takže nijak nedráždí a nevysušuje pokožku a má krásnou jemnou vůni.
Micelární voda od Alverde čeká teprve na vyzkoušení, ale nečetla jsem na ní moc chválu, takže ani nevím jestli jí budu zkoušet, protože mám dost citlivou pleť.
Dále boxík obsahoval miniaturu suchého šamponu od Aussie. Aussie mám moc ráda, ale tento šampon mi nepříjde nic extra. Rozhodně ne za ty peníze a mnohem lepší je suchý šampon od Batiste. Já všeobecně sucháče moc nepoužívám a raději si vlasy umyju, takže nemám úplně přehled o suchých šamponech. Ale tento mi tak nepříjemně zatěžoval vlasy a prostě sem měla pocit, že ho ve vlasech "cítím". Nicméně má moc hezkou parfemaci (celkem silnou, takže to by také mohlo někomu vadit)
Olejíček na rty od Baley jsem již také zkoušela a je celkem fajn, ale nic co by mě nadchlo.
Poslední věcí je balzám od Astrid Aloe Vera a řeknu vám, že mám na něj asi alergii, protože se mi na rtech objevila jakási vyrážka, když jsem ho začal používat tak nevím...


 Omluvte kvalitu fotku 😼😀. O značce TianDe se všeobecně moc nemluví (je tu krátce) a myslím si, že je to opravdu škoda, protože jsem snad nezažila pečující kosmetiku, která by tak moc splňovala to, co slibuje! 
Pořídila jsem Vyhlazující krém z řady Sheep Placenta. Ano, uznávám, že to zní nechutně, ale je to skvělé na jizvičky po akné a vyrovnání barvy obličeje. Krém mám již podruhé a krásně hydratuje a vyživuje pleť aniž by jí zatěžoval. 
Dále jsem si pořídila několik produktů z řady MasterHerb, která je určená na akné a je to to nejlepší, co jsem na akné vyzkoušela. Opravdu po pár dnech jsou znát výsledky. Pořídila jsem Fytokorektor, který je určený na jednotlivé pupínky, Krém na akné a jizvičky a Čistící masku. Všechny tyto produkty mám již poněkolikáté (už jsem to přestala počítat :D). 
Poslední dvě věci jsou soli do koupele jedna s vůní růži a druhá s vůní citronů.


A ještě dvě suber věcičky pro péči i chrup. Nejlepší pasta vůbec! Je sice drahá jako prase, ale opravdu za to stojí a myslím si, že do péče o zuby by se mělo investovat.
A kartáček ProDental taktéž od TianDe, to je taky skvělá záležitost. A asi udělám o značce TianDe samostatný článek, protože tahle značka si zaslouží větši pozornost.



To nejepší nakonec...Paletka od Nars Narsissist Loaded Opulence Eyeshadow Palette. Perfektní nude paletka. Je fakt nádherná! Na fotce ty odstíny nejsou tak krásné jako ve skutečnosti, ale ty odstíny jsou fakt nádherné. Stíny jsou hezky pigmentované, hezky se s nimi pracuje a to nemluvím o tom krásném balení. 



Posledními nákupy jsou nákupy oblečení. Stavila jsem se v Croppu a v Tally Wejl.


V Croppu jsem pořídila pouze tyto šortky s vysokým pasem. Nevím, co k nim napsat...Hezky sedí na postavě a zdůrazňují to co mají :D :D.


V Tally Wejl jsem pořídila několik topíků na léto...Moc hezký, vzdušný materiál, takže do horkých dnů to bude pecka!


Dvě klasické tílečka, jedno s puntíky a jedno proužkované.


A dvě superpříjemná trička s dlouhými rukavy. Našla jsem je ve slevách a vypadájí fakt suprově! Jsou upnuté, takže hezky zdůrazní postavu.

Jsem asi divná, ale taky kupujete stejně věci ve více vzorech či barvách?? :D Já to normálně moc nedělám, ale tyhle věcičky byly tak přijemné, že sem je všechny vzala ve více vzorech :D

Taaak jsme na konci květnových nákupů. To bylo vyčerpávající co? :D Tak doufám, že jste si minulý měsíc taky udělali něčím hezkým radost, protože to my ženské prostě potřebujeme. A vždycky se najde nějaký důvod, proč si koupit něco nového, co nutně potřebujeme...:D















Komentáře

  1. Hi, nice blog very informative! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

    Thanks!
    Hailey

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

Huda Beauty Desert Dusk Palette - PRVNÍ DOJMY

Hezký den, taak jsem tu po dlouhé odmlce s novým článkem. Nebudu to zbytečně okecávat a hned se pustíme na téma dnešního článku. V dnešním postu vám chci představit velmi populární palektu od ještě populárnější značky Huda Beauty. Paletka nese název Desert Dusk. O této paletce toho bylo spoustu řečeno a panoval kolem ní velký boom at už na instagramu či na youtube. Já jsem si paletku rozbalila pod vánočním stromečkem, ale nebylo to pro mě žádné překvápko, protože jsem si ji sama vybrala. Tento článek prosím neberte jako plnohodnotnou recenzi, ale spíše první dojmy. Protože paletku ještě nemám stoprocentně vyzkoušenou.  Paletka vám dorazí zabalená v papírové krabičce. Již samotná krabička je hezky propracovaná a moc se mi líbí. Samotný design paletky vypadá velmi luxusně a je opravdu propracovaný. Paletka má "měnící" efekt a na obalu je samotná Huda Kattan (zakladatelka Huda Beauty). Zavírání je na magnet, což určitě oceňuji. Paletka obsahuje 1