Přeskočit na hlavní obsah

♥ Únorové NOVINKY ♥

Krásný den všem 😙😚 dnes bych vám ráda představila své úlovky za měsíc ÚNOR...No musím říct, že tento měsíc jsem se celkem rozšoupla (slabé slovo) :D... a to mi má ještě zítra dorazit jeden balíček s kosmetikou 😖🙈. Jde to se mnou z kopce 👎😆..Nebudu se tu zbytečně rozkecávat a jdeme na rovnou na to :))

Začala bych dmkem, kde jsem tentokrát pořídila tyto dvě sprchové pěny od značky Balea. Už mi na vaně sedí verze vanilla cream. Já tyto sprchové "srandičky" prostě můžu :)) A určitě si pro ně do dmka zaběhnětě..za těch pár korun to určitě stojí 😊👌.

Dále jsem potřebovala nový odličovač na oči. Vzala jsem tento od Ryoru..myslím, že jsem ho ještě nikdy neměla :) Takže se těším až dopotřebuju svůj aktuální odličovač očí od Nivei a vrhnu se na tento..

Dále jsem udělala objednávku na eshopu krasa.cz. Dochází mi můj oblíbený Revlon colorstay a potřebovala jsem doplnit zásoby. A tak jsem přihodila ještě "pár" věcí že..:D Kdo si taky říká, že musí přihodit nějaké věci, aby nemusel platit poštovné? 😀😀 V tomhle jsem opravdu typická ženská..🙉🙈


Takže v balíčku mi dorazila Relaxační koupelová sůl rozmarýn a heřmánek od značky Sefiros, dále jsem si objednala pár věcí od značky Saloos, kterou mám moc ráda..Mám tu Sprchový olej Granátové jablko a Intimia, Bio tělový a masážní olej Relax, Hydrofilní odličovací olej a Květinovou pleťovou vodu Lemon Tea Tree..na tomto eshopu mají skvělý výběr Saloosu a mají i fajn ceny :) 

Dále tu mám dárkovou sadu olejů (ano, proč si pro sebe nekoupit dárkovou sadu že...:D) a pěnu do koupele Dobrá nálada od značky Kneipp..Jsem prostě úchyl na všechny věci do sprchy a do koupele :) 
Další věcičkou je růžová voda od EST 1923 

Následně tu mám balzám od značky Balmi z jahodovou vůní..a můžu říct, že ho už teď miluju! A aby těch balzámů nebylo málo tak jsem přihodila novinku od značky Weleda Tonující balzám na rty..já jsem si pořídila odstín rose :)  
Dále tu mám již zmiňovaný Revlon Colorstay..mám verzi pro mastnou a smíšenou pleť, odstín Buff. To že mám již třetí balení asi mluví za vše 💕😊
Poslední věcí z balíčku je řasenka, kterou jsem prostě potřebovala! 😀 A je to řasenka od Avonu SuperShock..Měla jsem jí kdysi dávno a celkem mi vyhovovala. Měla jsem jí zatím párkrát a něco se změnilo, protože už není tak super, jak si pamatuji 😡😺😁

A vrhneme se na kousky z dražší kategorie...Mám tu tuto novou krásku od MACu..Je z kolekce ShadeScents, ve které bylo k šesti nejoblíbenějším rtěnkám vytvořeno šest parfémů :) Pořidila jsem odstín Creme d Nude..je to krásná světloučká nude (fotka trochu zkresluje!)


Tu nejlepší věc jsem si nechala na konec. Je tím Urban Decay Naked Vault...krabice, která skrývá arsenál všech Naked paletek. Abych vám to upřesnila..hrozně dlouho jsem všem nahatým paletkám odolávala, protože o tom každý mluvil a to mě zkrátka otrávila tak, že jsem neměla touhu si nějakou tu nakedku pořídit (ikdyž občas tam ta touha bylo, co si budeme nalhávat :D)...No, ovšem když jsem viděla na eshopu tuhle sadu...Tak se mi asi zatmělo před očima a porstě jsem jí objednala 😀😁 A tak se ke mně dostali všechny nakedky a musím říct, že jsem z nich nadšená a jsou to moje lásky 😻😍😊


Tak to by bylo k únorovým novinkám zřejmě vše🙆..doufám, že jsem na nic nezapomněla😊. Vy mi napište do komentářů, co pěkného jste si v poslední době pořídili a v příštím článku se konečně můžetě těšit na nějkou tu recenzi 😗😘💗




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..

Huda Beauty Desert Dusk Palette - PRVNÍ DOJMY

Hezký den, taak jsem tu po dlouhé odmlce s novým článkem. Nebudu to zbytečně okecávat a hned se pustíme na téma dnešního článku. V dnešním postu vám chci představit velmi populární palektu od ještě populárnější značky Huda Beauty. Paletka nese název Desert Dusk. O této paletce toho bylo spoustu řečeno a panoval kolem ní velký boom at už na instagramu či na youtube. Já jsem si paletku rozbalila pod vánočním stromečkem, ale nebylo to pro mě žádné překvápko, protože jsem si ji sama vybrala. Tento článek prosím neberte jako plnohodnotnou recenzi, ale spíše první dojmy. Protože paletku ještě nemám stoprocentně vyzkoušenou.  Paletka vám dorazí zabalená v papírové krabičce. Již samotná krabička je hezky propracovaná a moc se mi líbí. Samotný design paletky vypadá velmi luxusně a je opravdu propracovaný. Paletka má "měnící" efekt a na obalu je samotná Huda Kattan (zakladatelka Huda Beauty). Zavírání je na magnet, což určitě oceňuji. Paletka obsahuje 1