Přeskočit na hlavní obsah

Kosmetické nákupy za BŘEZEN 2017

Krásný den všem, v dnešním článku bych vám ráda ukázala, co pěkného jsem pokoupila za měsíc březen.


V DM drogerii jsem pořídila dva stíny scarabeo, které vyprodávali. Mám již jeden odstín a miluju ho, takže jsem musela pořídit ještě tyto dva odstíny (zelený 020 a modrý 060). 
Dále jsem koupila nějaké soli do koupele od privátní značky DM Balea.


Dále jsem v DM koupila novinku od Astridu a to micelární vodu. Mají dvě varianty, já jsem si vzala tuto osvěžující
Dálší novinka, která mi skončila v nákupním košíku je tato Superhydratační zklidňující textilní maska MOISTURE + COMFORT od Garnier. Moc se těším až jí vyzkouším, slyšela jsem na ní samou chválu..tak jsem zvědavá😀😊.


Dále jsem pořídila Kokosový olej od Purity Vision, který se stal mojí stálicí a miluju ho! 💗😍


Další novinkou je tento sprchový gel od DM značky Alverde s vůní rebarbory a pomeranče. Má moc příjemnou, nevtíravou vůní. Myslím, že na jaro a léto bude ideální. Obsahuje mandolový olej, takže by neměl vysušovat pokožku a to já vítám :).


Dále jsem navštívila mojí milovanou Manufakturu a pořídila tento sedmikráskový sprchový gel a šampon. Nálak mě na něj instagram..😁. Vůně je opět jemná, nevtíravá a pokud vás tato sedmikrásková kolekce zaujala určitě zajděte do obchůdku Manufaktura.


Do mé kolekce laků mi přibyli tyto čtyři laky od značky Hean, kterými jsem byla obdarováná na narozeniny 🎂. Vůbec tuto značku neznám, takže netuším, kde se dá koupit. Mám odstíny 855,851, 858 a 854. Již jsem zkoušela ten filový (855) modrý třpytkatý (854) a ten fialový se mi celkem brzy začal olupovat..ten modrý držel celkem dobře😊.


Dále jsem pořídila tuto novou tekutou rtěnku od Revlonu. Zatím jsem jí nezkoušela, takže k ní ještě nemám moc co říct. Mam odstín 600 HD Devotion. A musím říct, že se mi moc líbí balení rtěnky..

(omluvte kvalitu fotky)

Posledními nákupy, které vám tu představím, byla objednávka z eshopu dekorativka.cz...tento eshop je opravdu skvělý, mají tam široký sortiment značek, super servis..no prostě vše 😎😃💕. 
Objednala jsem si Koupelovou kuličku "ahoj kačenko" od značky BOMB..tu jsem už vyzkoušela a celkem mě zklamala. Sice to hezky vypadá, ale ve vaně to žádnou extra parádu nenadělá. Ale ceny těchto balistik jsou velmi příznivé. 
Trpím akutním nedostatkem barevných tužek a linek a tak jsem do virtuálního košíku přihodila azurovou tužku na oči od značky MOJE (odstín 05) a gelové linky v tužce od značky Jordana v odstínu 04 purple fix..mám je již v hnědé verzi a jsou super! 




Dále jsem objednala nový makeup HD Liquid Coverage Foundation od Catrice a moji stálici Liquid Camouflage korektor, od značky Elf jsem si objednala Contouring Blush and Bronzing Powder.



Od značky Sleek jsem si objednala Face Contour Kit v odstínu Light a zatím se mi zdá super! Posledním produktem je tato úžasná rtěnka Lippie Stix od ColourPop v odstínu Lumiére

Tak to bychom pro tento měsíc měli. Zítra se chystám do tety..zaujaly mě tam nějaké akce. A to jsem si říkala, že ty nákupy omezím. Ale co, člověk si potřebuje čas od času (nebo každý den :D) udělat radost.
A co jste si v tomto měsíci pořídili vy? Zaujala vás v poslední době nějaká novinka?










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

WELEDA Tonující balzám na rty

Ahoj všem! :)) Dnes se spolu podíváme na zub novince od přírodní značky Weleda . Je tím tonující balzám na rty.  Se značkou Weleda nemám příliš zkušeností, ale tento balzám mě zaujal hned jak jsem ho zahlédla na internetu. Oficiální popis  Tó nující balzám na rty rose  poskytuje rtům jemnou přírodní ochranu, zanechává je krásně vyživené s jemným  růžovým nádechem  a decentním leskem. Díky obsahu  jojobového oleje  a  bambuckého másla  spolehlivě chrání a vyživuje citlivou pokožku rtů. Balzám nezakrývá přirozenou barvu rtů, podtrhuje jejich autentickou krásu a nechá vyniknout Váš individuální půvab. ( zdroj ) Jak to vidím já?  Balzám je dostupný ve třech odstínech (rose, nude a berry red). Já jsem si pořídila odstín rose. Začneme  balením  je celkem pěkné, pevné. Aplikátor je jakoby zkosený a aplikace balzámu je bezproblémová, zrcátko není v postatě potřeba :). Konzistence  balzámu je moc př ijemná, lehká a nelepí. Hydratuje celkem pěkně, ale není to

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..