Přeskočit na hlavní obsah

Ranní + večerní péče o pleť (péče o problematickou pleť)

Krásný den všem 💥. Jak již název článku napovídá, dnešním článku bych se ráda zaměřila na svou péči o pleť. Nejprve bych asi měla zmínit, jaký mám typ pleti. Takže má pleť, se již od puberty potýká s nedokonalostmi v podobě akné a mírně rozšířených porů v oblasti nosu. Pleť mám poměrně citlivou a často se mi stává, že mi něco "nesedne", takže pokud mi něco opravdu vyhovuje tak se k tomu ráda vracím :)).

Začala bych svou ranní péčí. Pokud mám ráno více času použiji nejprve číštící mléko. Momentálně používám pleťové mléko Balea, které mi moc vyhovuju! Poté použiji pleťovou vodu taktéž od značky dmka Balea. Tato pleťová voda mě opravdu překvapila. Stojí směšných pár korun a nedělá mi na pleti žádnou neplechu 😀. A myslím, že si jí asi pořídím znovu😮👏. 





Poté použiji můj milovaný Fytokorektor od značky TianDe z řady Master Herb, který aplikuji na jednotlivé pupínky. Dále následuje krém. Momentálně používám Výživný pleťový krém s mateří kašičkou od značky BIONE. Krém pěkně hydratuje a vyživuje, neucpává pory, což velmi oceňuji..spoustu vyživnějších krémů mi to totiž dělá!  Pokud mám pleť v horším stavu použiji Krém na akné a jizvy od značky TianDe, taktéž z řady Master Herb. Tato řada od značky TianDe je na aknozní pleť opravdu TOP! 



Jako oční krém momentálně používám Balea oční krém s ureou. Krém je celkem fajn. Jemně hydratuje (ovšem ne nijak extra!) a v mém věku (21) je pro mě dostačující :D. Ze začátku se mi párkrát stalo, že mě krém maličko pálil, ale to už se naštěstí neděje. Krém není parfemovaný, takže by mohl být vhodný i pro citlivé oči. 


Pokud ráno nestihám, použiji na pleť pouze pleťovou vodu a krém..😏💪


Má večerní péče o pleť je podobná, jako ranní péče + přidám pár kroků navíc. Pokud jsem nalíčená, použiji nejprve dvoufázový odličovač od značky Nivea, který se stal mou stálicí a používám ho již několik let. Odličení je rychlé, nemusím okolí očí nijak moc tahat a odlíčí opravdu vše, včetně gelových linek či voděodolné řasenky. Následně odlíčím pleť odličovacímí ubrousky. Mé oblíbené jsou ty modré od značky Ciean, které momentálně nemám doma a musím si je dokoupit. Poté ve sprše použiji Čístící gel opět od značky TianDe z řady Master Herb. Pleť následně dočistím pleťovou vodou a použiji ty stejné produkty jako při ranní péči...Fytokorektor, pleťový krém a oční krém.











Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..

Huda Beauty Desert Dusk Palette - PRVNÍ DOJMY

Hezký den, taak jsem tu po dlouhé odmlce s novým článkem. Nebudu to zbytečně okecávat a hned se pustíme na téma dnešního článku. V dnešním postu vám chci představit velmi populární palektu od ještě populárnější značky Huda Beauty. Paletka nese název Desert Dusk. O této paletce toho bylo spoustu řečeno a panoval kolem ní velký boom at už na instagramu či na youtube. Já jsem si paletku rozbalila pod vánočním stromečkem, ale nebylo to pro mě žádné překvápko, protože jsem si ji sama vybrala. Tento článek prosím neberte jako plnohodnotnou recenzi, ale spíše první dojmy. Protože paletku ještě nemám stoprocentně vyzkoušenou.  Paletka vám dorazí zabalená v papírové krabičce. Již samotná krabička je hezky propracovaná a moc se mi líbí. Samotný design paletky vypadá velmi luxusně a je opravdu propracovaný. Paletka má "měnící" efekt a na obalu je samotná Huda Kattan (zakladatelka Huda Beauty). Zavírání je na magnet, což určitě oceňuji. Paletka obsahuje 1